niinailvahult

Alla inlägg under januari 2011

Av Niina Hult - 25 januari 2011 15:47

Hejhej, Idag händer det inte så speciellt mycket spännande i mitt liv. Jag måste plugga in för det svenska nationella provet på torsdag och göra några Svenska uppgifter så jag får klart dem. Måste hinna med en promenad med Johanna också för man får ju inte glömma bort att motionera mitt i allt:) Ja det är så min dag ser ut såhär långt så jag har inte mer tid å skriva här.


Hejhej så länge:)

Av Niina Hult - 25 januari 2011 00:39

Jaha, så idag gick det ju bra med dieten, har ätit nyttigt och lite och samtidigt motionerat. Första vändan som jag gick idag var på ungefär 50 min och sen senare ikväll så gick jag en sväng med johanna med och den tog typ 30 min. Det är ju inte världens bästa men det är ju iaf någonting:) Jag får väl hoppas att den här nya starten tar bort några kilon från min stora rumpa;)

Men nu ska jag sova så att jag orkar med morgon dagen:)



Kiss and tell ;)

 

En av världens vackraste kvinnor!

  

Av Niina Hult - 24 januari 2011 13:02

Hej, var ett tag sen nu men jag har inte riktigt haft tid faktiskt.

Satt här vid datorn och kollade på lite gamla kort sen några år tillbaka och shiiit vad jag har gått upp i vikt, jag trodde inte det skulle synas så mycket men det kan jag säga att det gjorde det. Så Nu har jag bestämmt mig för att nu ska jag gå ner i vikt, inge mer små äta utan nu blir det bra mat och mycket motion som gäller:) Så får vi se om jag lyckas gå ner en väldig massa kilo innan sommaren, jag hoppas verkligen på det för jag pallar fan inte det här skiten mer:P OCh eftersom jag är extra peppad idag så ska jag ta mig en långpromenad redan nu:) Jag gjorde iordning en liten bild här nyss så man kan se skillnaden som har blivit på mig under åren, den är inte vacker kan jag lova:P Menmen vad ska man göra;P Ne jag skriver nog mer senare för nu ska jag ut å gå en långpromenad:)


Hejhej

  

Av Niina Hult - 20 januari 2011 17:36

Nu är det näsan i boken som gäller för mig om jag ska hinna färdigt med allt jag ska innan jag startar upp några nya ämnen den här terminen. Usch inte det roligaste i hela världen men det måste tyvärr göras om inte csn får frisläpp och bestämmer sig för att betala ut studiebidrag till mig ändå;) Ne men snart har jag slut tenta i Religion B och innan dess så ska jag ha gjort ett arbete om religions frihet. Hmm, ja det kunde ju ha varit ett svårare ämne kvar men det är de inte som tur är.. Det svåra kommer sen när jag ska börja greja med svenskan, hmm usch jobbiga ämne, speciellt när jag har tre delar nationella kvar att göra:( Jaja, men nu måste jag skriva lite religion här så jag kanske skriver lite mer ikväll, får se om jag har tid för det.


Hejhej ! :D


  

Av Niina Hult - 19 januari 2011 21:45

Usch nu börjar det frysa på här igen, minus grader nu med och jag som var så nöjd med att plus graderna hade kommit. Jag är väldigt trött på att man ska behöva ha på sig såmycket kläder för att inte frysa ihjäl och att man ska behöva riskera att ramla och slå halvt ihjäl sig så fort man går utanför dörren och för att inte tala om att det är så fruktansvärt mörkt hela dagarna. Ne jag längtar efter sommmar och sol, jag vill ha öl och jänkebils åk. Jag vill ha revbensspjäll, öl, klänning och folkrace. Tänk om man bara kunde knäppa med fingrarna så det vart sommar:P Ne men jag har en väldigt stark känsla av att detta kommer bli den absolut bästa sommaren någonsin:) Jag är så glad för att världens bästa älskling är min, han är min ängel och min räddning. Jag kan inte förstå hur en  karl kan vara så rar på alla sätt och vis, det är precis som han har blivit tagen ur en av de sagor som man hörde när mn var liten, kortfattat så har jag världens sötaste och raraste hjärta som jag tycker om så väldigt mycket:) Mitt liv är så jävla underbart just nu och det finns bara en sak som kan göra allt bättre och det är att sommaren kunde komma någon jädra gång;) Men men man får väl ha tålamod och vänta som, alltid annars, imorgon är det jobb så nu måste jag sova så jag orkar upp imorgon.


Over and out !

  

Av Niina Hult - 13 januari 2011 15:42

Hejhej, skriver från datorn för en gångs skull.

Jag har tagit några blider på mig själv för första gången på hur länge som helst:P Det där med ego bilder är inte riktigt min grej sådär, hehe men nu lyckades jag ta några lite snabbt innan jag for iväg å festa lite:) Det är ju lite sensationellt att jag tar kort på mig själv så:P Jaja, hmm just nu sitter jag och kollar på film men ska snart in i duschen så palla de här just nu.


Bye bye suckers


      

Av Niina Hult - 10 januari 2011 01:14

GO KVÄLL! SOM VANLIGT SÅ FUNKAR DET BARA ATT SKRIVA MED STORA BOKSTÄVER HÄR NÄR JAG SKRIVER FRÅN TELEFONEN, JAG HAR INTE HAFT TID TILL ATT SKRIVA NÅTT INLÄGG FRÅN DATORN PÅ ETT TAG NU MEN JAG SKA FÖRSÖKA GÖR DET IMORGON. IDAG HAR JAG PRATAT MED SÖTAST OCH DET VAR VÄLDIGT MYSIGT BARA ATT FÅ HÖRA HANS RÖST EN STUND:) DET BLIR TILL ATT TRÄFFA HAN I VECKAN OCH MYSA LITE, DET LÄNGTAR JAG TILL:) MEN IMORGON BÖRJAR SKOLAN IGEN DÅ, DÅ BLIR DET IN OCH BESTÄMMA VILKA KURSER MAN SKA TA OCH SÅDÄR. HOPPAS ATT JAG KAN FÅ DOM SOM JAG HAR TÄNKT MIG, VILKET ÄR HISTORIA, FÖRETAGS EKONOMI, INFO OCH LAYOUT SOM JAG VET NU MEN VI FÅR SE IMORGON VILKA FLER KURSER DET BLIR:) MEN NU SKA JAG SOVA SÅ ATT JAG ORKAR UPP IMORGON, NATTI NATTI:)

Av Niina Hult - 4 januari 2011 18:07

Nyår var faktiskt väldigt trevligt, trotts några droppar för mycket brännvin. Träffa massa nytt folk och var med den finaste karln i världen:) Jag hoppas nu att det kommande året kommer vara fyllt med roliga stunder och väldigt problem fritt, året som var har ju inte direkt varit fritt från drama och sådant otrevligt. Året började bra med en hel helg med Viktor och mysfaktorn var på topp, imorgon bär det av till Avesta med Mia Knutsson och det hoppas jag blir trevligt men det blir det säkert:)


Får hoppas att alla får ett bra kommande år liksom jag hoppas på. Det var allt från idag så hejhej.

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade ni hit?
 Facebook
 Bloglovin
 Bilddagboken
 Google

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards