niinailvahult

Alla inlägg under februari 2011

Av Niina Hult - 5 februari 2011 01:50

Hepp, nu är det dags att sova efter den långa dagen, usch städ å tvätt hela dagen lång. Jag är helt slut i kroppen, å inte fick man mysa med finast inatt heller.. Bara stora minus med hela den här dagen:(


Jaja, bäst å sova..

Sleep tight !

                                                  
                            

Av Niina Hult - 4 februari 2011 17:09

Ja idag är det fredag och det är så skönt, fast det känns som det var helg alldeles nyss. Idag har det blivit väldigt mycket film tittande för min del, men snart blir det att ta tag i städ sysslorna som måste göras, tvätta måste jag göra med. Men idag blir det en lugn dag för min del eftersom jag är barnvakt å mamma jobbar. Men ikväll kommer förhoppningsvis den sötaste människan i världen hit och det är hemskt mysigt för det var ett tag sen nu jag träffade han:) Ja men nu blir det lite plugg först och sen blir det att ta tag i städningen och tvätten, får hoppas att det är lättare att brottas med tvätthögen än att brottas med ett taggtråds stängsel ;)


Soo long !


  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade ni hit?
 Facebook
 Bloglovin
 Bilddagboken
 Google

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards