niinailvahult

Alla inlägg under november 2011

...

Av Niina Hult - 28 november 2011 11:21

"En dag kommer du vakna upp

och inse att du har förbrukat

alla dina chanser, att du inte

längre har någon vid din sida,

att du är allt du har"



 

Av Niina Hult - 26 november 2011 11:59

Wiiiiiie !

Äntligen har jag fått tillbaka min lilla telefon efter några långa veckor på lagning. Jag råkade ju tappa telefonen i backen när jag skulle kliva ur bilen för att tala med Viktor och det vart en stor spricka i displayen. Men nu är den tillbaka äntligen :)



 

Av Niina Hult - 14 november 2011 23:15

Hade väldigt svårt att sova förra veckan och drömde mardrömmar hela veckan, men på fredags natten sov jag hur bra som helst och nu har mardrömmarna och sov svårigheterna börjat igen. Jag hoppas verkligen inte på att det håller i sig :/ Jag förstår inte vad det är som gör att jag inte kan sova ordentligt om nätterna.

Idag har jag jobbat, sen fick jag för mig att göra lasagne till middag. Det vart även en promenix med Johanna och en kaffe hos henka idag:) Men nu är det väl bäst att sova så man orkar upp till jobbet imorgon:)


Herråå ! :)

Av Niina Hult - 13 november 2011 12:53

Hejsan hoppsan!

Har visst inte varit inne på ett tag och skrivit nått för det verkar dags att göra nått med bloggen eftersom headern är alldeles för liten nu:P Men jaja det får jag väl ta någon gång när jag har tid:)

Just nu sitter jag hemma hos Min lilla Maria och ska snart hemmåt. Helgen har varit helt fantastisk, var hos Viktor från fredag till lördag och titta på lite film och så, på fredagen drogvi även bort till Hanna och Johan som så snällt bjöd oss på Taccos:) På lördagen vart det att titta lite på film och sen bort till garaget för viktor skulle byta kamrem på klarres Audi:) Senare på eftermiddagen kom Markus, Maria och Julia snuttan och hämta mig i en Galaxie cab :) På kvällen blev det att dra in till Örebro med Galaxien, man kan ju tycka att det ska vara fruktansvärt kallt att åka cab nu men det var inte så farligt faktiskt:) Sen kom även Viktor in till Örebro så han parkera sin bil och åkte med oss :) Vi var spiknyktra men hade lika roligt för det :) Det hände så mycket mer i helgen men jag har inte lust att skriva om helgen i ännu mer detaljer.

Menmen, jag ska se om jag kan bli lite bättre på att uppdatera här.


Bye bye, so long ! :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade ni hit?
 Facebook
 Bloglovin
 Bilddagboken
 Google

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards