niinailvahult

Alla inlägg under juli 2011

Av Niina Hult - 25 juli 2011 21:38

Hejhej, sitter och slänger in ett inlägg från mammas nya dator nu bara för den andra är trasig. Tänkte bara säga att ja den är trasig, igen så det blir lite torrt med bloggande här nu igen. Men så fort datorn är hel igen så ska jag kasta in lite bilder och sådär:)


Hejhej !

Av Niina Hult - 20 juli 2011 22:04

Hejhej !


Ja det verkar ju som att det nästan verkar som det har blivit modernt att försöka sluta röka eftersom så många gör det. För en gång skull måste jag faktiskt säga tt jag gillar modet med att sluta röka ;) Så jag tänkte att jag ska väl inte vara värre jag då utan klockan 19.00 idag tog jag min sista cigarett, ska se hur länge det håller då, har ju aldrig provat på att sluta röka men det ska tydligen vara bra. Svårt också men det finns ju folk som har klarat det så varför skulle inte jag:) Värst kommer det nog bli till helgen faktiskt när man ska dricka och sådär för på veckorna är man ju så upptagen med jobb och sådär:) Jaja det var allt från mig just nu iaf tror jag.


Natti natti;)



 

Av Niina Hult - 18 juli 2011 14:43

Hejhej!:)


Ja mitt bloggande har det ju inte blivit mycket med på sistone eftersom vi först inte hade internet på några veckor och sen krasha datorn direkt efter. Rackarns otur jag ska ha hela tiden:P Jaja, men nu är ju det löst så nu kan jag ju fortsätta:) Ja eftersom jag som vanligt är sugen på att handla en massa saker så får det väl bli en ny vill ha lista på en gång när jag börjar då ;)


Dunken.se

 

 

  

  

 

 


Blev riktigt förälskad i den i mitten faktiskt, så jädrans snygg:)

Men ja vad som blir av idag, ja kom precis från jobbet så nu blir det att tadet lugnt i någon timme och sen blir det ut och träna lite:)

Vet inte riktigt vad som händer senare men men det märks väl, orkar inte så mycket just nu:) Men får ta igen til helgen för då blir det att åka till motala och titta lite folkrace och så blir det att supa till lite i Kumla senare:) Wiiiiiie!


Jahopp bye bye sålänge :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade ni hit?
 Facebook
 Bloglovin
 Bilddagboken
 Google

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards