niinailvahult

Alla inlägg under juni 2011

Av Niina Hult - 1 juni 2011 09:58

Wihuuu! Idag får jag tattuera mig :D Fast motivet är hemligt än sålänge så ni får se när det är färdigt ;D Skulle bara berätta det ;P


 

Av Niina Hult - 1 juni 2011 07:52

Ja som sagt så var jag ju med Morsan och Johanna till Motala igår och det var riktigt mysigt. Vi gick i affärer och så åt vi kyckling wrap på chill out, fina grejor det:) Vi svängde även förbi maxi och handla mat, pelle skulle komma på grillat senare hemma hos oss (Johannas pappa) och så var det frisör dag igår med, mamma fick håret färgat brunt med blonda slingor och det vart jätte fint på henne och så en fin klippning till det, hon vart som 10 år yngre:) Jag själv skulle ju färga underluggen blond, eller ja blond och blond jag ville ju ha den mer hmm jajag vet inte vad jag ska kalla det:P Men blir iaf att slänga i lite mer färg på mig vid ett annat tillfälle så det syns lite mer :)


Men det jag fick med hem var:

 * Svart luv tröja

 * Korta svarta leggins

 * Blomma till håret (leopard)

 * 2 st nagelack

 * Rouge (Rea)

 * Eyeliner (Rea)

 * Bh (en special som inte gör så att banden syns i klänning)

 * 1 flaska Tequila

 * 1 flaska Asti

 * 5 flaskor cider


     

    








Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade ni hit?
 Facebook
 Bloglovin
 Bilddagboken
 Google

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards