niinailvahult

Alla inlägg under februari 2012

Av Niina Hult - 16 februari 2012 12:03

God morgon underbara! Jag tyckte jag vaknade i tid imorse men sen somnar puckot om och vaknar nu! Ja men det är ju roligt att hela dagen redan gått och jag är inte ur sängen än, roligt roligt:/ Nu ska jag gå upp iallafall och duscha, sen kommer mitt <3 så vi ska åka in och äta:) hej sålänge:)

Av Niina Hult - 15 februari 2012 23:26

Tjena mitt i natten!:) Jag satt och titta runt lite och jag funderar faktiskt på om man skulle taoch börja blogga på nattstad istället för det verkar mycket bättre tycker jag:) Jag ska titta lite imorgon och se vad jag bestämmer mig för:) I let you know;) Men nu blir det att sova för min del så det blir torsdagnågon gång så jag får träffa min snuttis:) Så god natt på er alla söta:) Kram kram

Av Niina Hult - 15 februari 2012 18:06

Tjingeling !

Satt ochg tittade lite på Chillis hemsida

och hitta väldigt mycket snyggt :)

Och eftersom jag gillar lila så mycket så

ja är nästan allt lila ;)

Lampan ser inte så värst ut på bild men

jag vet att den är skit snygg:)

 

  

 

- Alla produkter kommer ifrån Chilli

 

 

 

     

Av Niina Hult - 15 februari 2012 07:21

God morgon:) Idag är det onsdag och dags för jobb alldeles strax och jag är såååå taggad, eller inte faktiskt. Skulle hellre ligga kvar i sängen:P Onsdag är en värdelös dag, jag tycker det kan bli torsdag nu så jag får träffa min snutt:) Mwn ja nu blir det en kopp kaffe och sparka upp syrran och sen iväg till jobbet:) Kraam

Av Niina Hult - 14 februari 2012 23:32

Tjingeling! Hoppas ni haft en bra alla <3 dag allihopa:) Själv trodde jag att jag blitt sjuk imorse för jag fick ligga i sängen fram tii typ 5 innan jag gick upp. Men dagen vart underbar när mitt underbara <3 kom till mig. Massa mys har det varit idag med sötnosen och så fick jag rosor och gelehjärtan<3 Saknar han redan:( tur han kommer hit på torsdag:) Men jag kommer längta ihjäl mig till dess:( Han är så söt mitt lilla <3:) Men nu ska här sovas, natti natti på er alla:) kraaam

Av Niina Hult - 10 februari 2012 07:08

Tjingeling sweeties! Fredag idag och en ny arbetsdag vankas. Usch! Kroppen är pigg men huvudet säger ifrån idag:( Jaja det är bara att sluta gnälla och börja jobba;) Skönt ska det bli när jag slutar för snuttis kommer och hämtar mig idag och det blir mys<3 Jag är så glad:) Ja nej upp ur sängen och svepa lite kaffe så man vaknar till:) Längtar efter dig:)<3

Av Niina Hult - 9 februari 2012 08:10

God morgon:) Idag är det torsdag tydligen, varför kan det inte vara fredag så jag kan åka till snutten:) Haha jag ska då jämt klaga på vilken dag det är:P Ja ne men jg får väl nöja mig med att jobb idag då;) Så nu blir det att klä på sig och gå till jobbet och ta reda på vad jag ska göra idag egentligen:) Men ha det bra sålänge, jag saknar dig<3

Av Niina Hult - 8 februari 2012 23:15

Hejhej:) Precis hemkommen från en kanon dag i vretstorp:) Träffade min lilla gumma Maria och sen Julia och Markus:) Looi och ann-so var även där med ( stavning?) Sen har jag haft mys pys med snuttis hela dagen och kom precis hem:) nnu blir det sova så jag orkar upp till jobbet imorgon:) natti

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade ni hit?
 Facebook
 Bloglovin
 Bilddagboken
 Google

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards