niinailvahult

Alla inlägg under maj 2011

:)

Av Niina Hult - 31 maj 2011 22:38

Hejhej!


Vart en väldigt jobbig dag idag med att springa runt i affärer och sådär :P

Men fick med mig lite hem iallafall men just nu är jag för trött för att lägga upp några bilder så bilder kommer imorgon.


Så natti natti :)


 

Av Niina Hult - 31 maj 2011 09:21

God morgon :)

Nu blir det att hoppa in i duschen och sen göra sig färdig för att åka till Motala:) Ska se om jag kan hitta någon luv tröja för det är jag i mest behov av just nu, det och jeans :) Nej nu så kommer Johanna snart bort hit för hon ska med mig och mamma till Motala och springa runt lite :) Får se om jag får med mig någonting hem idag då:)


Hejhej  

Av Niina Hult - 30 maj 2011 11:21

hellu !

Idag blir det att städa städa städa och fortsätta skissa på tattueringen. Det vart ju inget av med att tattuera sig i helgen så det får bli på onsdag hoppas jag :) Ja sen vänta på att Johanna ska komma hem så blir det ut och gå :) HAde en underbart rolig helg och bilder kommer ut senare. Nu ska jag först fixa till naglarna och sen blir det städ :)


 

Av Niina Hult - 26 maj 2011 11:38

Hejhej! :)

Åkte med Johanna in till stan igår och skulle handla lite eftersom lön kom igår:) Fanns ju lite saker man var tvungen att ha, hehe.

Köpte även hårfärg så när vi kom hem fick johanna klippa och färga håret på mig, det vart toppen bra:) Sitter och funderar lite på om jag kanske ska blondera under luggen, är lite halv trött på att allt är svart bara, jaja får se hur jag gör :P Nu blir det städ städ städ och sen ut och gå och ikväll blir det att sova tidigt för jag ska upp och jobba imorgon och sen ska jag till Kumla direkt efter och träffa Hanna och Johan :) Sen får vi se om det blir till att tattuera sig ihelgen, hoppas hoppas hoppas på att hon har tid:)


" All My life i'v been good

  but now i'm thinkin

   WHAT THE HELL ! "



 


Ja det var väl allt för idag.

Bye bye 


 

Av Niina Hult - 25 maj 2011 09:26

Hejhej!

Tänkte berätta om gårdagen, det hände väl inte så speciellt mycket men jag var iallafall ute och rörde på mig ganska länge faktiskt. Var ute på en två och en halvtimmes runda. När jag kommit umgefär halvvägs så börjar det stört regna självklart men vad skulle jag göra åt det, de var ju närmare att gå framåt än att vända så jag fortsatte. Hittade en hel hög med liljekonvakjer och samtidigt tog jag några fina bilder. Senare på kvällen så kom Josefine över och vi hade kaffe/desperate housewives kväll, hel mysigt faktiskt :)


Jaja, det var väl allt för stunden:)

Bye bye suckers !


       

Kan inte riktigt det här med foto och redigering, och vad kan man förvänta sig av en mobil kamera egentligen?:P


 

Av Niina Hult - 25 maj 2011 08:09

Hittade några fler bilder när jag rensade telefonen lite. Bilderna har inget samman hang över huvud taget men det märks kanske.



Julia snuttan poasar lite framför kameran på valborg;)

        Johan vart rätt överlycklig över sin morgan;)




 

Av Niina Hult - 24 maj 2011 10:00

Jag har blivit så dålig på att ta med mig kameran har jag märkt så det har inte blivit så många kort och de jag har tagit med telefon är ju inte precis bra. Men men här kommer några bilder som jag tagit med telefonen iaf.


  Snygga byxor man ska få här då tills man börjar under jord och jobbar.


  Min bebis är hel nöjd för att hon får vara ute:)


  Hel nöjd som sagt


  Min bebis :)


  Satte ihop en ny outfit, sydde till kjolen. Sorry för den dåliga bilden men det är ju tagen med mobil kamera i spegeln.


  Johannas kissemissar, Donna (Mamman) och Nore. Cat fight ;)


  Alize vägrade flytta på sig, hon skulle följa med mamma till Tyskland:P


  Som sagt vägrade flytta på sig:P


Det var allt för just nu :)

Bye bye suckers !


 

Av Niina Hult - 24 maj 2011 01:45

Sådär jag! :)

Äntligen har jag fått gjort om här på bloggen, började bli så trött på den gamla designen. Den var så tråkig och deppig tyckte jag. Men det kan den ju inte vara såhär innan sommaren kommer igång på riktigt:P

Men jag är för trött nu för att lägga in nått nytt inlägg så nu blir det att ta sig en cigarett och sen ta min älsklings kissemiss under armen och gå och lägga sig och sova :)


Natti natti på er :)


 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade ni hit?
 Facebook
 Bloglovin
 Bilddagboken
 Google

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards