niinailvahult

Alla inlägg under oktober 2011

...

Av Niina Hult - 11 oktober 2011 15:30

Hallojsan!

I helgen som var så vart det en vända till Kumla :) Det var på tiden att hälsa på Hanna och Johan för det var ju ett tag sen nu som jag hälsade på dom tyvärr. Men det har ju varit så mycket folkrace nu och så var det ju mejeriet i Vretstorp med så jag har spenderat näst intill den senaste månaden i Vretstorp hos Maria och Markus:) Men i helgen så åkte jag iallafall till Kumla och vidare till Prisma där Jail house cats spelade:) Vi hade riktigt trevligt hela bunten som bestod av Johan, Hanna, Martin, Annelie och David:) Sen att vissa blev lite fulla det hör ju till, men han mådde ju som han förtjäna dagen efter;) Jahopp men till helgen blir det att åka till Maria och Markus igen för då är det folkrace dags igen:) Så roligt!:)<3 Nehe men nu ska jag väl se om jag kan få någonting vettigt gjort här hemma kanske:)


  


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade ni hit?
 Facebook
 Bloglovin
 Bilddagboken
 Google

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards