niinailvahult

Alla inlägg under mars 2011

Av Niina Hult - 31 mars 2011 23:31

Hejhej!

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera här för jag har inte kunnat komma in på min blogg men nu så är det fixat:) Bara för att fira så tänkte jag slänga in lite fina bilder som jag fick av Hanna här nyss:) En del är kanske inte så snygga men dom bjur vi på ;)


Från resan till Katrineholm


             


En kväll hemma hos Hanna och Johan  

 

               

Så där ja, lite tjusiga bilder:P Kände mig lite på humör för att lägga ut nått här idag så det fick bli dessa;) Jaja, men nu blir det sängen för mig för imorgon ska jag upp till skolan och plugga lite info & Layout A :)


Natti natti

Av Niina Hult - 26 mars 2011 08:57

God morgon!

Ja nu entligen tar jag helg, hoppas det blir bra:) Ska göra mig iordnign nu och packa och sådär så jag är färdig till 11 för då kommer peter och hämtar emma å då åker jag med in till askersund:)

Sen far jag vidare till finast och sover där inatt för imorgon är de FOLKRACE:D

WIIIHUU ;D

Jaja, men nu har jag inte tid  sitta här längre, nu blir det duschen:) Skriver mer om helgen i veckan för det blir nog ganska sent imorgon.


Bye bye !


 

Av Niina Hult - 25 mars 2011 15:42

Man kan ju tro att man ska vara på bättre humör när ens alla problem löser sig och att tyngden lyfts frånens axlar. Jag tror fan inte det finns problem fria liv det är bara det att det kommer nya problem hela tiden som gör att dom gamla verkar mindre viktiga så man inte tänker på dom. Men när man har löst dom där viktigare problemen så kommer de gamla krypandes tillbaka och då blir man depp för det. När ska problemen ta slut egentligen? Eller är människan helt enkelt för svag för att vara problem fri, kommer våra känslor alltid att stå ivägen för det vi vill och det vi egentligen kan prestera. Jag vet att just nu är de nog mest jag som (som vanligt) tänker för mycket, hakar upp mig på saker och nu ska jag försöka sluta med det och bara se det underbara med allt. Det är inte så lätt med tanke på att jag alltid ser problem eller känslomässiga blockeringar.


Jaja, snart är det ju vår och då är det ju meningen att man ska vara glad har jag hört. Dessutom så börjar ju folkrace säsongen här snart och de är ju nått som gör mig glad, på söndag gäller det:) Åker till E-tuna med Viktor som ska köra, men det är ett annat kapitel.

 

Av Niina Hult - 25 mars 2011 13:07

Hejhej !

Satt och funderade här i min ensamhet om att måla om naglarna men hur visste jag inte eftersom jag kom att tänka på att jag inte ansåg att jag hade några. Jag vart väldigt sugen på att handla nya då eftersom jag inte tyckte jag hade några. Men iaf så gick jag och skulle leta på en färg som jag ville ha och det var då jag insåg att jag hade faktiskt en jävla massa olika, jag undrar om det är så med tjejer att nagellack är någonting, så som skor att vi inte kan få för mycket av?:P Hehe


     

Haha, ja som sagt jag hade ju verkligen inga nagellack.

Jag var bara tvungen att lägga upp en bild för jag vart lite förvånnad själv över att jag faktiskt hade såhär pass många när jag inte trodde jag hade några:P


Jaja, nu blir det städ.


Byebye !

...

Av Niina Hult - 25 mars 2011 00:26

God kväll !

Som vanligt har jag suttit och spanat på saker här då men den här gången lite annorlunda saker. Jag har kommit igång med motionen för ett tag sen nu och visst det finns resultat men dock så tycker jag att det går allt för sakta. Jag har kommit igång med att springa också och det har varit rena plågan just nu;P Men det är ju så det är i början, det ska ju vara värt mödan med säger dom ju. Men som sagt tycker jag att det går alldeles för sakta så jag satt och funderade på andra alternativ och kom fram till två stycken som verkade bra för en snabbare vikt minskning:)


 

Burn x3 är en produkt som ökar fett förbränningen och minskar sötsuget så den här funderar jag på att beställa faktiskt och använda på sidan av den andra metoden jag väljer att använda mig av.  

Nutrilett shake är som milkshake och man ska kunna ersätta alla måltider med detta men dom anser att man måste (dricka) en viss mängd av detta då för att kroppen ska må bra. Jag har smakat den här förut och den smakar som choklad milk shake med smak av banan och konsistensen är lite mjölig.


  

Hallon smak

 

Ananas smak



 



Choklad smak


Jag har suttit och läst om alla dessa metoder och jag vet inte vilken som passar bäst, men jag är mest förtjust i choklad faktiskt så det lutar åt Nutrilett shaken:)

Jaja, det får bli nått att suga på tills vidare. Nu ska jag kika på ett avsnitt av Angel och sen blir det sängen för att läsa några sidor ur Janet Evanovics bok "Jagat byte" som förresten är en väldigt bra bok serie:)


Nehepp, puss å kram gummi banan !


Av Niina Hult - 15 mars 2011 12:13

Hejhej,

Åter igen har jag suttit å kollat efter saker som jag vill ha:P Man kan ju undra vart det roliga ligger i det när man ändå inte kan handla för tillfället:P

Menmen, jag hittade en massa skojigt som jag vart lite sugen på:)


Från Kicks.se

 

 

Fransk manikyrsett 100:-

 

  

Kajal, Lóréal 79:-

 

  

Ögonskugga, Brun 95:-

 

  

Ögonskugga, guld 99:-

 

  

Puder, Clinique 270:-

 

  

Puder, Nivea beauté 95:-

 

  

Nagelfil, glas 75:-

 

 

 

Från Parfym.se

 

     

Beckham, 75ml 229:-

 

Escada, 75ml 429:-

 

   

Amor Amor, 30ml 249:-

 

    

Dior, 50ml 649:-

 

Britney Spears, curious, 100ml 249:-

Av Niina Hult - 14 mars 2011 14:36

Tjolahopp !

Ja idag bär det av in till Askersund för Viktor ska klippa sig så jag ska följa med dit:) Ganska skönt för då får jag träffa honom en sväng med:) Det blir inte en så händelse rik´dag idag inte för mig, ska försöka ordna ihop vardagen för mig nu med för nu har jag fått nog av att gå i skolan så ska försöka jobba så mycket som möjligt istället å kanske bara gå några kurser i skolan. Får se vad jag bestämmer mig för här. Just nu blir det iallafall en dusch å fixa till sig å städa en snabbis så det inte ser ut som en spräng olycka här.


Hejhej !


    

Av Niina Hult - 11 mars 2011 09:52

Idag är det fredag, tummen upp för det:)

Nu blir det att duscha och sen göra sig iordning för vid 1 far jag till Kumla över helgen. Jag vet inte riktigt vad som händer men Maria fyller ju 21 år idag så henne ska vi ju träffa. Grattis på henne:) Jag råkade slinka in på hm's hemsida och det fanns ju hur mycket snyggt som hellst där måste jag säga:)


Så här är min önskelista;)



 

Klänning 499:-


   

Linne 79:50:-


   

Shorts 99:-


  

Stövletter 499:-


  

Klänning 299:-


  

Topp 99:-


  

Klänning 199:-


  

Shorts 149:-


  

Cardigan 199:-


  

Topp 149:-


  

Cardigan 249:-


  

Skjorta 199:-


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade ni hit?
 Facebook
 Bloglovin
 Bilddagboken
 Google

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards