niinailvahult

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Niina Hult - 9 mars 2011 11:18

Nu har jag suttit och funderat lite här över vad jag ska för hårfärg, jag har ju varit väldigt sugen på rött underhår men jag tror fan jag ska slänga till med lite blont faktiskt. Vet inte hur jag ska fixa till det riktigt men jag vill ju ha nått annorlunda så. Men jag har ite riktigt bestämt mig än:)


          

Nån av dessa är jag väldigt sugen på men frågan är hmmmmm, vilken!?


Byebye !

Av Niina Hult - 9 mars 2011 10:12

Hejhej!

Nu är det dags för en ny diet kur känner jag, jag måste gå ner några kilon fram till sommaren. Det är bara att vänta och se om denna funkar, den har faktiskt gjort det förut så vi får hoppas. Men eftersom jag vill tappa kilon ännu fortare så blir det att motionera massa på det hela med. Får väl se om jag lyckas med detta denna gången då för jag vet inte hur många gånger jag har sagt att jag ska gå ner i vikt till sommaren men det aldrig har blivit av;) Så nu ska vi se om det funkar:)

Jaja, wish me luck!


Byebye


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade ni hit?
 Facebook
 Bloglovin
 Bilddagboken
 Google

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards