niinailvahult

Direktlänk till inlägg 25 mars 2011

...

Av Niina Hult - 25 mars 2011 00:26

God kväll !

Som vanligt har jag suttit och spanat på saker här då men den här gången lite annorlunda saker. Jag har kommit igång med motionen för ett tag sen nu och visst det finns resultat men dock så tycker jag att det går allt för sakta. Jag har kommit igång med att springa också och det har varit rena plågan just nu;P Men det är ju så det är i början, det ska ju vara värt mödan med säger dom ju. Men som sagt tycker jag att det går alldeles för sakta så jag satt och funderade på andra alternativ och kom fram till två stycken som verkade bra för en snabbare vikt minskning:)


 

Burn x3 är en produkt som ökar fett förbränningen och minskar sötsuget så den här funderar jag på att beställa faktiskt och använda på sidan av den andra metoden jag väljer att använda mig av.  

Nutrilett shake är som milkshake och man ska kunna ersätta alla måltider med detta men dom anser att man måste (dricka) en viss mängd av detta då för att kroppen ska må bra. Jag har smakat den här förut och den smakar som choklad milk shake med smak av banan och konsistensen är lite mjölig.


  

Hallon smak

 

Ananas smak



 



Choklad smak


Jag har suttit och läst om alla dessa metoder och jag vet inte vilken som passar bäst, men jag är mest förtjust i choklad faktiskt så det lutar åt Nutrilett shaken:)

Jaja, det får bli nått att suga på tills vidare. Nu ska jag kika på ett avsnitt av Angel och sen blir det sängen för att läsa några sidor ur Janet Evanovics bok "Jagat byte" som förresten är en väldigt bra bok serie:)


Nehepp, puss å kram gummi banan !


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niina Hult - 28 februari 2013 21:05

Tjenixen ! Jag funderar skarpt på att börja blogga igen men jag vet inte, vill ju inte att bloggen ska vara så officiell som den varit innan så jag kommer inte att koppla den till fuckbook isf:) Jaja får se just nu är det mycket som pågår, körkort ...

Av Niina Hult - 16 februari 2012 12:03

God morgon underbara! Jag tyckte jag vaknade i tid imorse men sen somnar puckot om och vaknar nu! Ja men det är ju roligt att hela dagen redan gått och jag är inte ur sängen än, roligt roligt:/ Nu ska jag gå upp iallafall och duscha, sen kommer mitt ...

Av Niina Hult - 15 februari 2012 23:26

Tjena mitt i natten!:) Jag satt och titta runt lite och jag funderar faktiskt på om man skulle taoch börja blogga på nattstad istället för det verkar mycket bättre tycker jag:) Jag ska titta lite imorgon och se vad jag bestämmer mig för:) I let you k...

Av Niina Hult - 15 februari 2012 18:06

Tjingeling ! Satt ochg tittade lite på Chillis hemsida och hitta väldigt mycket snyggt :) Och eftersom jag gillar lila så mycket så ja är nästan allt lila ;) Lampan ser inte så värst ut på bild men jag vet att den är skit snygg:)     ...

Av Niina Hult - 15 februari 2012 07:21

God morgon:) Idag är det onsdag och dags för jobb alldeles strax och jag är såååå taggad, eller inte faktiskt. Skulle hellre ligga kvar i sängen:P Onsdag är en värdelös dag, jag tycker det kan bli torsdag nu så jag får träffa min snutt:) Mwn ja nu bl...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade ni hit?
 Facebook
 Bloglovin
 Bilddagboken
 Google

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards