niinailvahult

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Niina Hult - 6 september 2011 17:09

I helgen som var så fyllde lilla Johan gubbe och det var man ju tvungen att fira givetvis:) Hade helt galet roligt den kvällen, dock mindre roligt att komma upp på morgonen och se all röra som hade blivit, det var ju ta mig tusan skräp och flasker överallt på tomten:P Men är det fest så är det;) Började kvällen hos Hanna och Johan men sen åkte jag med Viktor och Ken till hälla en sväng sen tillbaka till Hanna och Johan och fira vidare:)


                  Haha, bilderna vart visst lite konstigt uppladdade men vafan jag orkar inte sitta och trassla med det nu. Ja det var några bilder från i helgen.

Av Niina Hult - 6 september 2011 17:00

Tjolahoppsan:)

Jag var ju med Hanna och Johan till uppsala och hälsa på Kjell, Jenny och Jocke här för ett tag sen. Det var en underbar helg och det var otroligt kul att träffa er igen. Nästa gång får ni allt komma hit :) Jag tänkte iaf lägga upp lite bilder från resan:)


                                                   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade ni hit?
 Facebook
 Bloglovin
 Bilddagboken
 Google

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards