niinailvahult

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Niina Hult - 19 december 2010 03:29

Nu har jag en ny blogg här igen då, tänkte att jag skulle försöka komma igång med den här skiten. Meningen med den här bloggen är ju att jag ska kunna skriva av mig lite om de jag känner eftersom jag har lite svårt å lite på folk så jag kan inte prata med någon. Och det passar ju väldigt bra eftersom det bara är endel av mina vänner som vet att jag ens har en blogg och inget är ju hemligt för dom. När jag ändå skriver så vill jag passa på att säga jag älskar dig så väldigt mycket till min bästa vän som jag aldrig kommer tappa kontakten med, spelar ingen roll om det går veckor mellan vi pratar för vi är lika närma varandra för det. Jag saknar dig gullefia och jag hoppas vi ses snart igen<3<3 Jag litar verkligen på dig till tusen och de finns ingen jag kan prata med som dig<3 Du är har den största platsen i mitt hjärta min pulla;) Puss på den finaste Isabelle Elmqvist<3 Som vanligt sitter jag uppe vid 03.40 för att jag inte kan sova för fem öre och jag vet inte vad jag ska ta mig till, hoppas det här vänder snart så jag kan sova normalt igen. Men jag ska väl se lite positivt på det hela, det är ju snart juldagen å då är det ju kalas i hällabrottet och de vet man ju att de är ju alltid lika roligt:) Tänkte sikta på att kanske hålla mig lagom nykter den här gången så man inte gör bort sig totalt.. Ja det var väll allt för den här gången antar jag, jag ska försöka skriva lite mer imorgon, jag har ju säkert en massa att skriva av mig då.

Av Niina Hult - 19 december 2010 00:18

  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade ni hit?
 Facebook
 Bloglovin
 Bilddagboken
 Google

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards