niinailvahult

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Niina Hult - 22 december 2010 16:15

Nu är det roliga slut för idag, nu måste jag städa och städa.. Fram med hink och skur medel för nu ska de dammas överallt. Snart kommer Ove med ner ifrån Norrland och de blir spännande för honom har jag inte träffat på länge, det är min äldsta morbror:) Jahopp, nu blir det städning på högsta nivå, jag skriver mer ikväll. Hejhej

Av Niina Hult - 22 december 2010 03:48

Idag har varit en ganska usel dag faktiskt, det har inte hänt någonting och mitt humör har nog aldrig varit så värdelöst. Jag har gått runt med en konstig känsla i magen idag om att någonting illa ska hända, jag har inte en aning om vad detta betyder men jag hoppas verkligen inte de stämmer.. Det som är så dumt är att jag till största del har haft rätt när det gäller sånt här, jag kan inte minnas en gång som det har slagit fel.. Men vad ska jag ta mig till med det då, det går inte att göra så mycket annat än att vänta ut detta.. se vad som händer.. ja ja, nu måste jag sova så jag orkar upp imorgon, det kommer bli en jobbig dag tyvärr.. natti natti

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade ni hit?
 Facebook
 Bloglovin
 Bilddagboken
 Google

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards