niinailvahult

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Niina Hult - 20 december 2010 12:05

Nyligen hemkommen från jobbet, jag måste säga att jag var väldigt seg imorse när jag skulle gå upp för som vanligt hade jag svårt att sova. Nu har jag fått info om att jag ev ska få ta ett lång pass på onsdag och torsdag så jag håller tummarna för det:) Ska väl hoppa in i duschn nu och vänta på att morsan blir klar med skottningen så ska vi åka in till stan sen och handla lite. Jag är just nu lite förvirrad och vet inte alls vad som gäller faktiskt. Hoppas att det här kommer lösa sig till det bästa.


Vi har även fått nya lagar och regler på jobbet så nu är man skitsnygg när man springer runt. hehe.. Nehepp, hej hopp skriver mer ikväll.


        

Av Niina Hult - 20 december 2010 01:12

Vaknade imorse av att mamma väckte mig vid halv tolv och tyckte att jag skulle skynda mig å duscha och göra iordning mig för vi skulle åka iväg till marieberg för att handla de sista julklapparna. Eller ja mamma och syrran skulle handla och jag skulle väl följa med som moraliskt stöd eller nått:P Jag var hemma vid 19.00 och hade inte handlat nått för de fanns inget som jag direkt var sugen på. Johanna och Mandy var här idag med och johanna klippte morsans hår och sådär. Det positiva som har hänt idag är att mamma fyllde på min telefon så jag kan ringa igen:P Tack morsan för det:)  Och så fick jag ett trevligt samtal idag där det sas att min plånbok som jag tappa för några helger sen har hittats:D Wihooo ! Lyckodag tänkte jag:) Slipper jag skaffanya kort och nytt ID för till polisen går man ju inte gärna för ofta.. Fick även ett trevligt sms om att jag ska jobba imorgon oc det är ju kalas:) (y) Och idag så mår jag faktiskt väldigt bra, inga dåliga vibbar eller så, är dock lite orolig över en person som inte alls verkar må lika bra, jag hoppas det löser sig för honom.


Jahopp, jag ska la sova nu iaf så jag kommer upp imorgon, natti natti

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade ni hit?
 Facebook
 Bloglovin
 Bilddagboken
 Google

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards