niinailvahult

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Niina Hult - 21 januari 2012 22:06

Ujujuj !


Idag har det inte blivit mycket med bloggen alls,

det har jag inte haft tid till faktiskt.

Johanna har varit hos mig idag så vi har grejat lite med

hennes hår och det vart kalas snyggt:)

Glömde tyvärr bort att ta kort men det vart skit snyggt:)

Sen har det blivit mycket städa och läst massa

körkorts teori hela dagen och det hade jag tänkt fortsätta med nu:)

Fast först bädda rent i sängen och dammsuga lite:)

Det är fruktansvärt skönt med en nykter helg med måste jag påstå:)


Puss puss


 

Av Niina Hult - 21 januari 2012 05:00

Tjenixen !

Jag har suttit och tittat runt lite och shit vad grejor

jag har hittat som jag bara måste ha innan sommaren !

Det är så jävla snyggt tycker jag:)


Rockigt linne



 

Jeans shorts



 

Boots



Accessoar: Smala nitbälten ¨



  

Den som har inspirerat mig till den här snygga klädseln är ingen mindre

än Miley Cyrus som jag tycker har så jävla skönt stil !

Tjingeling vänner !

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade ni hit?
 Facebook
 Bloglovin
 Bilddagboken
 Google

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards