niinailvahult

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Niina Hult - 26 januari 2012 20:52

Tjenixen snyggingar!

Idag vart det att gå upp tidigt och gå till jobbet

innan lilla bus Julia kom hit.

Hade ett urstäd i en lägenhet idag men vart inte riktigt färdig

så ska göra resten imorgon:)

Det har varit full rulle hela dagen idag som vanligt

när man lekeer med Julia:)

Det har varit otroligt roligt att få ha den lilla sötnosen

här idag för jag har saknat henne så mycket och

så fick jag träffa Markus och Maria som jag också

saknat väldigt mycket :)

Ja mycket har vi hunnit med idag men nu ligger det lilla livet

och sover med Hello Kitty i högsta hugg:)

Jag funderar på att göra detsamma för jag gissar på en tidig morgon imorgon:)


Bye bye ! :)


         

Julia skulle absolut ha reflexväst på sig när hon såg att jag hade det :)

Av Niina Hult - 26 januari 2012 00:48

Tjenixen alla underbara!:)Idag har det inte blivit mycket av med bloggandet, ber om ursäkt för det:) Men jag får försöka hinn med det imorgon kanske annars får det bli efter helgen:) men nu ska jag sova för imorgon blir det jobb:) Natti natti:) Du är fin<3

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade ni hit?
 Facebook
 Bloglovin
 Bilddagboken
 Google

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards