niinailvahult

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Niina Hult - 30 januari 2012 08:57

Tjenixen ! :)

Hoppas alla är pigga och glada såhär på en måndags morgon?:)

Det är inte jag, men som tur är ska jag inte göra något direkt

ansträngande idag förutom en promenad så de ska nog gå bra hihi.

Jag har inte riktigt haft tid till att blogga nått direkt under helgen

så jag tänkte ta igen det nu då:)

 

Fredag

På fredagen blev det att åka in till Askersund för att lämna av Julia

till Maria och Markus.

Senare åkte jag med till dom så jag spenaderade fredags kvällen

i Vretstorp med Maria, Markus, Stefan, Bullen och en sovande Julia.

Hade en fruktansvärt rolig kväll hemma hos dom, man behöver inte dricka för att

ha roligt har jag verkligen fått bevis för nu:)

Vi fick till och med Nakna kocken på besök i deras lilla kök;) Haha

(Jag gissa på att Maria skrattar lite när hon läser detta);)


Lördag

På lördagen åkte jag till Hanna och Johan innan Viktor kom hem från jobbet.

Det vart en tripp till Marieberg för dom skulle handla lite och

så var man ju tvungen att ta en tur till bolaget:)

När vi kom tillbaka till Kumla så kom Viktor och hämta mig och

så vart det hem till honom för att kolla på nån film och

göra sig iordning för kvällens bravader:)

Jag vet inte riktigt vad herrn var på för humör men han skulle

på och jävlas med mig hela dagen:P

Sen kom även Martin och Oskar så vi drog oss bort mot Hanna och Johan

för lite förkrök innan vi drog ut på krogen:)

Det var en jätte trevlig kväll:)

Senare kom även Byggis och Stefan dit så jag fick träffa dom med :D

 

              

Vart inte så mycket bilder men jag ska se om jag kan skaffa fram några fler :)

 

Söndag

På söndagen vart det soff läge med Viktor hela dagen och kvällen

eftersom ingen av oss hade någon större lust till att göra någonting.

Vaknade upp med wiskey röst delux så det gick inge vidare att

tala alls heller men rösten kom tillbaka framåt kvällen:)

Ja det var allt om min helg skulle jag tro:)

Jag är så glad för mina galna och helt underbara vänner

jag har, en stor kram på er alla :)

 

Pusspuss

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade ni hit?
 Facebook
 Bloglovin
 Bilddagboken
 Google

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards