niinailvahult

Alla inlägg den 4 april 2011

...

Av Niina Hult - 4 april 2011 21:17

Dagens känsla!















SUCK!

Av Niina Hult - 4 april 2011 20:29

Tjena tjena !

Satt och vart lite småsugen på att handla skor  idag så jag var tvungen att kolla upp lite shoes. Jag menar det är ju snart vår och jag är i desperat behov av nya skor.

Men egentligen, vilken tjej är inte det ;) Jag är ju ganska tokig i converse modellen så ja, hitta fyra snyggingar som jag är jätte sugen på att köpa. Kommer inte ihåg vart jag hitta dom men här är dom iaf;)


    

    

Ed Hardys skor är så sjuk snygga, är massa snygga mönster och så:) Hittade ett par skit snygga vita också men jag har redan provat det där med vita skor, det funkar inget vidare;P


Jahaja, men nu blire och kolla vidare på film, kanske kommer på nått mer snittsigt att skriva sen:)


Bye bye

Av Niina Hult - 4 april 2011 00:07

Hejhej!

Fick en massa bilder av hanna nu som var jädrans snygga, vi tog samanlagt 63 bilder från kvällen meen jag lägger bara upp några stycken;)


                            


  

Johan har hamnat i himlen;P

  Ja de var en trevlig afton det här:) Det jobbiga var kanske att komma upp och jobba dagen efter sen;)



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade ni hit?
 Facebook
 Bloglovin
 Bilddagboken
 Google

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards