niinailvahult

Alla inlägg den 8 april 2011

...

Av Niina Hult - 8 april 2011 15:48

Dagens känsla


Känslan jag känner idag finns i den här låten, lyssna på texten så förstår du. Vissa kanske tycker de är lite larvigt eftersom de är Miley Cyrus men hon är bra, lyssna på texten så förstår ni.


...

Av Niina Hult - 8 april 2011 00:46

Dagens känsla!


Hmm, ja en sak är ju klart jag kan inte beskriva det jag känner idag med bara ett ord eller bara en bild. Eller kan kan jag väl men det försummar ju en hel del av det jag faktiskt känner. Idag är jag faktiskt så fruktansvärt arg, jag bara sitter här å ser skiten hända och jag kan inte göra ett piss för jag sviker då. Åå ditt jädra klapp mongo kan du inte bara ge upp någon gång, dra dit pepparn växer eller nått och väx upp för det du håller på med är fan inte normalt. Jag förstår inte alls hur du tänker och det är jag iofs ganska glad över eftersom jag skulle hellre bosätta mig med ett gäng argsinta tjurar än att vara nånting alls som dig för shit vilket rikspucko du är, jag har aldrig varit med om vrickad människa asså ! Det finns mer att säga egentligen men det är allt jag kan säga utan att det blir dumt.

Så ja jag ska ta min ilska å försöka göra nått vettigt av den.................


 



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade ni hit?
 Facebook
 Bloglovin
 Bilddagboken
 Google

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards