niinailvahult

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Niina Hult - 25 april 2011 21:05

Ja jag vet att det har blivit lite dåligt från min sida här men vem har tid att blogga när man har fullt upp med att sola och dricka öl hela dagarna? Men jag tänkte lägga upp några bilder sen påskafton här då som tillbringades i Kumla:) Får se om jag hittar några bilder från skärtorsdagen eftersom jag inte tog några själv, hade fullt upp med annat då:)



Bilderna hamnade ju i fel ordning då men framåt natten kom det

två tjusiga karlar och raggade upp oss så de vart lite jänkebils åk

äntligen i år:)

  Emil och Johanna   Emil och Johanna   Emil   Jag   Joel   Jag och Johanna   Sandra (osäker på namnet), Martin och Johan   Hanna och Jag   Johan och Jag   Hannas rumpa! (Johan som är fotagrafen här kanske ska tilläggas);P   Johan, Hanna och jag

   

Johanna och Jag

 

Johan

  Jag och Hanna   Alex, Sandra*, Martin och Johan   Drink!   Johanna   Alex och Sandra*   Johans kalsonger:P Han va tvungen att bevisa att han hade snoppen i Marilyn Monroe;P

  Johanna

 

Johan

  Hanna och Johan

  Hanna oh Johan

  Hanna och Johan

 

Hanna!

 


  Hannas lyckade grogg blandning!:D


Det är såhär man gör!:D


    Drink!:)

   Johan och Hanna!:)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade ni hit?
 Facebook
 Bloglovin
 Bilddagboken
 Google

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards