niinailvahult

Alla inlägg den 28 april 2011

Av Niina Hult - 28 april 2011 20:52

Hejhej!

Hade väldigt tråkigt så jag roade mig med att fixa iordning mig lite grann :P

Ja jag vet inte om det vart så snyggt men det var lite halv trixigt att få till håret sådär, men tänkte lägga upp det slitgilltiga resultatet;)


    





 


 

 

Sådär ja, haha det här är nog dom nyaste kort jag har tagit på mig på väldigt länge. Men det är väl inge kul att ta kort på sig själv, hehe.


Bye bye !


Av Niina Hult - 28 april 2011 13:52

Hejhej, jag ska bara slänga in ett kort inlägg här. Jag har egentligen ingen lust alls att skriva någonting just nu och inte tid heller. Men jag vara tvungen att visa dom här skit snygga shoesen som jag hittade nyss på Sweetpoisons hemsida som man bara inte annat än kan tycka är skit snygga. Såg dom i affären inne på Marieberg också när jag var där med Hanna innan påsk men det får bli till nästa lön som jag handlar dom:)


  



Här är skorna som jag hittade som var så snygga

så man kan dö.




  Mitt senaste påhitt om tattuering, fast den ska nog hamna på axeln

så man kan bygga ut lite.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade ni hit?
 Facebook
 Bloglovin
 Bilddagboken
 Google

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards