niinailvahult

Alla inlägg den 29 april 2011

Av Niina Hult - 29 april 2011 20:05

Var tvungen att ta några kort på dagens look med, haha har man inget bättre för sig så får man ju roa sig på bästa sätt;) Idag har det varit väldans fint väder och jag är på alldeles sommar humör. Har inte gjort så värst mycket idag faktiskt, men kollade mitt konto förut och hade betydligt mycket mer penga än förväntat så tummen upp för det:) Jahopp, vet inte om jag kommer hinna skriva så mycket imorgon så jag jag skriver lite nu:) Imorgon kommer Maria och hämtar mig vid 12 och så far vi till bolaget och sen vidare till Vretstorp där det blir Valborgs firande med Markus, Maria och Julia vad jag vet än sålänge:) Senare på kvällen blir det att dra till vretstorpsparken och kallasa, och jag har skapliga bekymmer med vad jag ska ha på mig. Men men nu ska jag städa lite och sen hoppa in i duschen men jag lägger upp lite trevliga bilder som jag tog idag.


       


Bye bye !

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade ni hit?
 Facebook
 Bloglovin
 Bilddagboken
 Google

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards