niinailvahult

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Niina Hult - 20 april 2011 15:21

Hehe, hej igen jag kom på att jag lovade ju att lägga in bilderna sen förr förra helgen fast det har jag ju inte gjort än, men nu tänkte jag kasta upp dom här :) Fredagen spenderades med Markus, Maria och Martin samt lördagen gosade jag med deras dotter Julia, sedan for jag iväg till Kumla och kalasade lite med dom bästa, Hanna, Martin och Johan, skulle ju ha dragit ut på krogen men eftersom Nina fick några droppar för mycket så somnade hon innan klockan slagit 12;P Menmen, här kommer bilder iallafall :)


Örebro med Maria, Markus och Martin:)


    Det vart inte så många bilder:P



Hos Hanna och Johan:D

          Jahaa, det var dom. Nu får vi se om det blir några snygga bilder i helgen;)

Av Niina Hult - 20 april 2011 14:32

Tjosan i trosan !

Jag satt och spana runt lite på sweet poisons hemsida och hittade väldigt mycket snyggt som vanligt. Fast det jag letade efter var en klänning eftersom det börjar bli sommar ute så måste man ju ha sånna. Vart lite sugen på alla möjliga men man kan ju inte köpa hela lagret precis, eller ja kan kan man väl men har ju bättre saker att lägga pengarna på. Och jag har inte kunnat uppdatera på bloggen eftersom det inte har funkat att gå in på bloggplatsen för min del så jag fick ta och installera fire fox så nu funkar det. Nu får vi se om Mimmi tittar in här snart för då ska jag följa med henne till Askersund och skruva lite, Wihuu! Skapligt pepp på att skruva, så jävla sugen är jag för det är så roligt:)


Klänningar från "Sweetpoison"


   

Det är den här som jag tror det kommer bli:)


         


Men dom är ju så fina allihop så jag vet inte vilken jag ska välja riktigt, det är så svårt när alla är så fina. Men men jag tror det blir den längst upp som jag tar med mig hem men vi får väl se.


Jaja, det var nog allt från mig just nu iaf, men kanske kastar in nått mer senare.

Bye bye lovers !

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade ni hit?
 Facebook
 Bloglovin
 Bilddagboken
 Google

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards