niinailvahult

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Niina Hult - 17 april 2011 19:15

Hejhej igen!

Nu är det alltså söndag, mja för mig känns det som att det är måndag eftersom jag har fått gett mig på att jobba idag:) Men imorgon ser det ut som jag blir ledig iallafall och det är ju lite skönt. Jag vet inte riktigt det har väl inte hänt så mycket idag faktiskt, jo jag har fått en ny header här på bloggen som Maria har designat åt mig, hennes blogg hittar ni lite längre ner i bland länkarna där det står Maria;) Meen, ja nu blir det nog till att städa lite och hoppas på att veckan går fort för nu vill jag ha torsdag så jag kan få åka iväg till Kumla och och träffa dom underbara:) Det blir till att åka in till Marieberg på dagen med hanna och shoppa lite och senare på kvällen blir det till att dricka paraplydrinkar som vi mixtrar ihop själva *Hur ska det gå*

Jahopp, men ni får ha det så bra så skriver jag garanterat mer imorgon:)


Bye bye !


  

Paraply drinkar !:D Sånna blir det på torsdag med Hanna,

fast vi har ju inte samma fina utsikt men man kan ju hoppas

på sol iallafall;)

Av Niina Hult - 17 april 2011 17:59

Satt och lyssna på lite musik och kom på att hardcore vibez är en jävligt bra låt, skön som fan. Men mina högtalare är inte så värst förtjusta i den asså så jag får inte lyssna på allt för högt, skit högtalare ! Men men här kommer låten iallafall, jag kände att jag var tvungen att dela med mig av den.


Av Niina Hult - 17 april 2011 14:35

Det kliar lite i fingrarna här att ändra på min blogg eftersom den är lite deppig, lite för deppig faktiskt. Skulle vilja göra den lite gladare men har skaplig ide torka så kom gärna med förslag:)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade ni hit?
 Facebook
 Bloglovin
 Bilddagboken
 Google

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards