niinailvahult

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Niina Hult - 13 april 2011 18:55

Jaja, vafan måste man ha sånna för hela tiden !:P

Jahopp, den här veckan blir juinte så jävla spännande faktiskt, jobbar hela veckan men det är ju riktigt gött när lönen kommer sen, då gnäller man minsan inte. Idag blir det att färga håret med mörkbrun färg. Jaja jag vet att jag nyss blonderade slingor men såhär är det att vill man ha bruna slingor på svart hår så måste man färga blont först, biter inte så jävla bra annars. Jag har lite halv damp idag så det jag skriver är nog inte speciellt seriöst, lite lätt flumm sådär. Men det går väl övet det med antar jag:P Jahaja, ja först ska jag nog måla om mina naglar lite, men vet inte vilken färg, röd kanske. Har inte speciellt mycket vettigt att skriva faktiskt.


Jaja, slänger väl in nått senare :)


Bye bye sweethearts !                  


                                                  
                                                  
                                                  
    

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur hittade ni hit?
 Facebook
 Bloglovin
 Bilddagboken
 Google

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards